Filtrace vzdálených textur, filtrace vzdálených textur objektu |
Prvek filtrace vzdálených textur je logický přepínač. Je-li zapnut, jsou u vzdálených objektů použity zmenšené textury (nazývané mipmap). Tím je možné u vzdálených objektů dosáhnout přirozenějšího vzhledu (rozostření). Je-li přepínač vypnut, je použita základní nezmenšená textura (povrch vzdálených objektů "zrní").
Způsob filtrace vzdálených textur je ovlivněn nastavením přepínače
filtrace zmenšených textur. Je-li zapnut přepínač pro filtraci zmenšených textur, použije se lineární interpolace mezi dvěmi nejbližšími zmenšenými texturami. Je-li přepínač filtrace zmenšených textur vypnut, použije se nejbližší zmenšená textura (při změně vzdálenosti se zjemnění vzdálených textur mění skokově).
Filtraci vzdálených textur je možné vypínat u každého objektu a stupně textur samostatně příkazem
filtrace vzdálených textur objektu (pro
aktivní objekt a
aktivní stupeň). Je-li přepínač
filtrace vzdálených textur vypnut, je filtrace vzdálených textur vypnuta u všech objektů, nezávisle na nastavení přepínačů pro filtraci vzdálených textur jednotlivých objektů. Implicitně jsou všechny přepínače zapnuty.
Plný html kontextový help Petra - Gemtree Software & Dětské programování
Full Html Context Help of The Peter - Gemtree Software & Children Programming